Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926
Назва: | Педагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішення |
Автори: | Дащук, Андрій Михайлович Пустова, Наталія Олександрівна |
Теми: | педагогічний конфлікт викладач студент позитивні функції конфлікту негативні функції конфлікту вирішення конфлікту |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Дащук А. М. Педагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішення / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції (з міжнародною участю), присвяченій 130-річчю професора І. С. Попова, Харків, 10–11 червня 2021 р. – Харків : ЕСТЕТ ПРІНТ, 2021. – С. 11–18. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается современный взгляд на проблему педагогического конфликта. Приведена классификация конфликтов: в зависимости от сторон, вовлеченных в конфликт, потребностей, времени протекания и результативности. Описаны позитивные и негативные функции конфликтов. Подробно описаны этапы развития конфликта. Акцентируется внимание на путях и способах разрешения конфликтов. Приводятся косвенные пути ликвидации последствий конфликта. Подчеркивается значение личности преподавателя и его роль в предотвращении и разрешении конфликтов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926 |
ISBN: | 978-617-95124-2-1 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічний конфлікт класифікація, етапи розвитку та путі вирішення.pdf | 264,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.