Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДащук, Андрій Михайлович-
dc.contributor.authorПустова, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-06-14T17:26:20Z-
dc.date.available2021-06-14T17:26:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДащук А. М. Педагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішення / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції (з міжнародною участю), присвяченій 130-річчю професора І. С. Попова, Харків, 10–11 червня 2021 р. – Харків : ЕСТЕТ ПРІНТ, 2021. – С. 11–18.en_US
dc.identifier.isbn978-617-95124-2-1-
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926-
dc.description.abstractВ статье рассматривается современный взгляд на проблему педагогического конфликта. Приведена классификация конфликтов: в зависимости от сторон, вовлеченных в конфликт, потребностей, времени протекания и результативности. Описаны позитивные и негативные функции конфликтов. Подробно описаны этапы развития конфликта. Акцентируется внимание на путях и способах разрешения конфликтов. Приводятся косвенные пути ликвидации последствий конфликта. Подчеркивается значение личности преподавателя и его роль в предотвращении и разрешении конфликтов.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпедагогічний конфліктen_US
dc.subjectвикладачen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectпозитивні функції конфліктуen_US
dc.subjectнегативні функції конфліктуen_US
dc.subjectвирішення конфліктуen_US
dc.titleПедагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішенняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.