Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28433
Назва: Methods of teaching students with phonological dyslexia
Автори: Lozenko, Viktoriia
Лозенко, Виктория Васильевна
Лозенко, Вікторія Василівна
Теми: phonological dyslexia
methods of teaching
appropriate sounds
confusion of words
to distinguish syllables
interactive cards
quizlet
Дата публікації: 19-лют-2021
Бібліографічний опис: Lozenko V. V. Methods of teaching students with phonological dyslexia / V. V. Lozenko // Modernization of the educational system : world trends and national peculiarities in a pandemic, Kaunas, Lithuania, 19 February 2021. – Kaunas, 2021. – P. 70‒72.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this work is to study methods of teaching foreign languages students with phonological dyslexia. Learning a foreign language, as a rule English, is a necessity in the XXI century. The career, promotion and some benefits depend on the fact how well a person masters English. Phonological dyslexia is difficulty reading due to trauma of the brain, blow or chronic disease. A person can read but it it is hard for him \ her to distinguish syllables, to find appropriate sounds for words. Therefore people suffering from phonological dyslexia often confuse such words as prescribe and describe, aside \ inside, however \ forever, pillow \ willow, brown \ crown, specific \ pacific, calculate \ culminate etc.
Опис: methods of teaching
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28433
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lozenko V.4.docxmethods of teaching9,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.