Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27097
Назва: Особливості організації індивідуальної траєкторії навчання в медичних закладах вищої освіти у ключі студентоцентрованого навчання
Автори: Лєбєдь, Юлія Федорівна
Теми: студентоцентроване навчання
мовні дисципліни
Дата публікації: 29-січ-2020
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Лєбєдь Ю. Ф. Особливості організації індивідуальної траєкторії навчання в медичних закладах вищої освіти у ключі студентоцентрованого навчання / Ю. Ф. Лєбєдь // Студентоцентрований навчальний процес як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІІ навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / МОН України, ХНМУ. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 114–117.
Короткий огляд (реферат): Становлення світового освітнього простору, широкий культурний обмін та інтенсивний пошук вимагають переосмислення актуальних форм і змісту вищої освіти. Адже від проблеми визначення і освоєння сучасного змісту вищої освіти залежать темпи і характер розвитку країни, її економіки, внутрішніх і зовнішніх суспільних відносин.
Опис: педагогіка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27097
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лєбєдь_Особливості-організації.docxтези25,19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.