Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114
Назва: Реалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти
Автори: Юхно, Н.В.
Теми: педагогічний експеримент
студент
медичний заклад вищої освіти
дидактичні умови
модель
інформаційно-цифрова компетентність
pedagogical experiment
students
medical institution of higher education
didactic conditions
model
formation
information-digital competence
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Юхно Н. В. Реалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти/ Н. В. Юхно // Професійна освіта: методологія, теорія та технології : збірник наукових праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький : СКД, 2019. – Вип. 10. – С. 253–266.
Короткий огляд (реферат): In accordance with the purpose, the article describes the general organization, stages of conducting and the results of pedagogical experiment to check the effectiveness of the implementation of didactic conditions of formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education. The author proposes a model and ways of realization of didactic conditions: actualization of motivational-value training of students of medical institutions of higher education; organization of interaction of students and teachers of medical institutions of higher education on the Internet through creation of information-digital educational environment on the basis of individual support of the student; creation of individual educational routes of students in the course of training and production practices. It is established that the formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education is facilitated by certain didactic conditions.
Опис: Відповідно до мети, у статті описано загальну організацію, етапи проведення та результати педагогічного експерименту для перевірки ефективності виконання дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Автор пропонує модель та шляхи реалізації дидактичних умов: актуалізація мотиваційно-ціннісного навчання студентів медичних закладів вищої освіти; організація взаємодії студентів та викладачів медичних закладів вищої освіти в Інтернеті шляхом створення інформаційно-цифрового освітнього середовища на основі індивідуальної підтримки студента; створення індивідуальних навчальних маршрутів студентів у процесі навчання та виробничої практики. Встановлено, що формуванню інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти сприяють певні дидактичні умови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Юхно Н.В..doc127,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.