Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮхно, Н.В.-
dc.date.accessioned2020-05-29T11:38:55Z-
dc.date.available2020-05-29T11:38:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЮхно Н. В. Реалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти/ Н. В. Юхно // Професійна освіта: методологія, теорія та технології : збірник наукових праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький : СКД, 2019. – Вип. 10. – С. 253–266.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114-
dc.descriptionВідповідно до мети, у статті описано загальну організацію, етапи проведення та результати педагогічного експерименту для перевірки ефективності виконання дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Автор пропонує модель та шляхи реалізації дидактичних умов: актуалізація мотиваційно-ціннісного навчання студентів медичних закладів вищої освіти; організація взаємодії студентів та викладачів медичних закладів вищої освіти в Інтернеті шляхом створення інформаційно-цифрового освітнього середовища на основі індивідуальної підтримки студента; створення індивідуальних навчальних маршрутів студентів у процесі навчання та виробничої практики. Встановлено, що формуванню інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти сприяють певні дидактичні умови.en_US
dc.description.abstractIn accordance with the purpose, the article describes the general organization, stages of conducting and the results of pedagogical experiment to check the effectiveness of the implementation of didactic conditions of formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education. The author proposes a model and ways of realization of didactic conditions: actualization of motivational-value training of students of medical institutions of higher education; organization of interaction of students and teachers of medical institutions of higher education on the Internet through creation of information-digital educational environment on the basis of individual support of the student; creation of individual educational routes of students in the course of training and production practices. It is established that the formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education is facilitated by certain didactic conditions.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпедагогічний експериментen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectмедичний заклад вищої освітиen_US
dc.subjectдидактичні умовиen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьen_US
dc.subjectpedagogical experimenten_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectmedical institution of higher educationen_US
dc.subjectdidactic conditionsen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectformationen_US
dc.subjectinformation-digital competenceen_US
dc.titleРеалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Юхно Н.В..doc127,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.