Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519
Назва: Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців
Автори: Томілін, В.Г.
Бережна, О.О.
Доля, А.В.
Теми: інтерактивні методи навчання
клінічне мислення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Томілін В. Г. Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців / В. Г. Томілін, О. О. Бережна, А. В. Доля // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 30 січня 2019 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – C. 113–115.
Короткий огляд (реферат): Рольові та ділові ігри дещо відрізняються одна від одної: під час першої обговорюють деталі уявного або будь-якого іншого сюжету із життя; під час ділової гри використовують сюжет, який пов'язаний з майбутньою діяльністю учасників. Використання інтерактивних методів навчання повинно формувати клінічне мислення в студентів медичних вишів, але чи так це насправді?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТОМІЛІН.pdf401,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.