Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519
Назва: | Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців |
Автори: | Томілін, В.Г. Бережна, О.О. Доля, А.В. |
Теми: | інтерактивні методи навчання клінічне мислення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Харківський національний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Томілін В. Г. Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців / В. Г. Томілін, О. О. Бережна, А. В. Доля // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 30 січня 2019 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – C. 113–115. |
Короткий огляд (реферат): | Рольові та ділові ігри дещо відрізняються одна від одної: під час першої обговорюють деталі уявного або будь-якого іншого сюжету із життя; під час ділової гри використовують сюжет, який пов'язаний з майбутньою діяльністю учасників. Використання інтерактивних методів навчання повинно формувати клінічне мислення в студентів медичних вишів, але чи так це насправді? |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТОМІЛІН.pdf | 401,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.