Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томілін, В.Г. | - |
dc.contributor.author | Бережна, О.О. | - |
dc.contributor.author | Доля, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-18T11:53:45Z | - |
dc.date.available | 2019-06-18T11:53:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Томілін В. Г. Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців / В. Г. Томілін, О. О. Бережна, А. В. Доля // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 30 січня 2019 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – C. 113–115. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519 | - |
dc.description.abstract | Рольові та ділові ігри дещо відрізняються одна від одної: під час першої обговорюють деталі уявного або будь-якого іншого сюжету із життя; під час ділової гри використовують сюжет, який пов'язаний з майбутньою діяльністю учасників. Використання інтерактивних методів навчання повинно формувати клінічне мислення в студентів медичних вишів, але чи так це насправді? | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський національний медичний університет | ru_RU |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | ru_RU |
dc.subject | клінічне мислення | ru_RU |
dc.title | Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТОМІЛІН.pdf | 401,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.