Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933
Назва: Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі
Автори: Кузнецова, І.В.
Теми: ефективний навчальний метод
метод кейсів
клінічний аналіз
критичне мислення.
effective educational method
cased-based method
clinical analysis
critical thinking
Дата публікації: 1-бер-2019
Видавництво: ХНАДУ
Бібліографічний опис: Кузнецова І. В. Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі / І. В. Кузнецова // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар : матеріали семінару, м. Харків, 28 лютого–1 березня 2019 року. – Харків : ХНАДУ, 2019. – С. 92–95.
Короткий огляд (реферат): У цій статті йдеться про використання одного з ефективних навчальних методів на заняттях з іноземної мови в медичному вузі, а саме, методу кейсів (рішення клінічних проблем). Навчання на основі методу кейсів пов'язано з ефективним розвитком критичного мислення, вирішення проблеми, клінічного міркування і аналізу, які в свою чергу, є особливостями глибокого підходу до вивчення медицини в цілому.
Опис: In the present article there is described one of effective educational methods at foreign language classes in high medical school, i.e. a cased-based method (the decision of clinical problems). Studying on оn the base of cases is connected with an effective development of critical thinking, the decision of a problem, a clinical reasoning and the analysis which in turn, are the features of the deep approach to medicine studying as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2кузн.pdf241,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.