Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933
Title: Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі
Authors: Кузнецова, І.В.
Keywords: ефективний навчальний метод
метод кейсів
клінічний аналіз
критичне мислення.
effective educational method
cased-based method
clinical analysis
critical thinking
Issue Date: 1-Mar-2019
Publisher: ХНАДУ
Citation: Кузнецова І. В. Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі / І. В. Кузнецова // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар : матеріали семінару, м. Харків, 28 лютого–1 березня 2019 року. – Харків : ХНАДУ, 2019. – С. 92–95.
Abstract: У цій статті йдеться про використання одного з ефективних навчальних методів на заняттях з іноземної мови в медичному вузі, а саме, методу кейсів (рішення клінічних проблем). Навчання на основі методу кейсів пов'язано з ефективним розвитком критичного мислення, вирішення проблеми, клінічного міркування і аналізу, які в свою чергу, є особливостями глибокого підходу до вивчення медицини в цілому.
Description: In the present article there is described one of effective educational methods at foreign language classes in high medical school, i.e. a cased-based method (the decision of clinical problems). Studying on оn the base of cases is connected with an effective development of critical thinking, the decision of a problem, a clinical reasoning and the analysis which in turn, are the features of the deep approach to medicine studying as a whole.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2кузн.pdf241,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.