Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22874
Назва: Integrated approach to classroom work in the foreign language for specific purposes
Автори: Петрова, О.Б.
Теми: професійна іноземна мова
майбутня спеціальність
спілкування
міждисциплінарна інтеграція
медичний університет
professional foreign language
future specialty
communication
interdisciplinary integration
medical university
Дата публікації: 1-бер-2019
Видавництво: ХНАДУ
Бібліографічний опис: Петрова О. Б. Integrated approach to classroom work in the foreign language for specific purposes / О. Б. Петрова // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар : матеріали семінару, м. Харків, 28 лютого–1 березня 2019 року. – Харків : ХНАДУ, 2019. – С. 172–175.
Короткий огляд (реферат): Learning professional foreign language becomes more effective if it is aimed professionally according to the specific needs of the future specialty, student’s communication within interdisciplinary integration at the medical university.
Опис: Вивчення професійної іноземної мови стає більш ефективним, якщо воно професійно спрямоване відповідно до конкретних потреб майбутньої спеціальності, та враховує спілкування студента в рамках міждисциплінарної інтеграції в медичному університеті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22874
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3Петрова ХНАДУ 29.02-01.03.19.docx16,99 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.