Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22113
Назва: Місце філісофії в системі медичної освіти
Автори: Панченко, Галина Юріївна
Зайченко, Ольга Євгенівна
Кліменко, Микола Іванович
Просоленко, Костянтин Олександрович
Фролова, Еліна Юріївна
Теми: філософія
медична освіта
мислення
логіка
Дата публікації: жов-2018
Бібліографічний опис: Місце філісофії в системі медичної освіти / Г. Ю. Панченко, О. Е. Зайченко, М. І. Клименко, Є. Ю.Фролова-Романюк, К. О. Просоленко // Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції, Дніпро, 26–27 жовтня 2018 р. – Дніпро, 2018. – Ч. 2. – С. 196–198.
Короткий огляд (реферат): Розглянута роль філософії в вищий медичній освіті. Однім із засобів формування клінічного мислення, а також стимулювання пізнавальних дій студента є філософський «метод Сократа», бажано використовувати в педагогічному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22113
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко статья 2.docx16,16 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.