Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22113
Назва: | Місце філісофії в системі медичної освіти |
Автори: | Панченко, Галина Юріївна Зайченко, Ольга Євгенівна Кліменко, Микола Іванович Просоленко, Костянтин Олександрович Фролова, Еліна Юріївна |
Теми: | філософія медична освіта мислення логіка |
Дата публікації: | жов-2018 |
Бібліографічний опис: | Місце філісофії в системі медичної освіти / Г. Ю. Панченко, О. Е. Зайченко, М. І. Клименко, Є. Ю.Фролова-Романюк, К. О. Просоленко // Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції, Дніпро, 26–27 жовтня 2018 р. – Дніпро, 2018. – Ч. 2. – С. 196–198. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянута роль філософії в вищий медичній освіті. Однім із засобів формування клінічного мислення, а також стимулювання пізнавальних дій студента є філософський «метод Сократа», бажано використовувати в педагогічному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22113 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Панченко статья 2.docx | 16,16 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.