Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21609
Назва: Ситуація успіху в теорії педагогічного стимулювання
Автори: Гусак, О.Г.
Теми: успіх
ситуація успіху
педагогічне стимулювання
навчально-пізнавальна діяльність
success
situation of success
pedagogical stimulation
educational-cognitive activities
Дата публікації: 22-лис-2018
Бібліографічний опис: Гусак О. Г. Ситуація успіху в теорії педагогічного стимулювання / О. Г. Гусак // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, Вінниця, 22 листопада 2018 року / гол. ред. Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2018. – С. 33–35.
Короткий огляд (реферат): В цій роботі розглядається роль «успіху» і «ситуації успіху» у вирішенні освітніх завдань, виявлення причин, наслідків і внутрішньої логіки розвитку прийомів і засобів активізації пізнавальної діяльності студентів на основі реалізації психолого-педагогічного потенціалу «успіху».
Опис: In this paper is examined the role of success and situation of success in solving educational problems, identifying causes, consequences and internal logic of the methods development of enhance cognitive activity by students based on implementation of the psychologic-pedagogical potential of «success»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21609
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак-ситуация успіху.docx18,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.