Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21609
Title: Ситуація успіху в теорії педагогічного стимулювання
Authors: Гусак, О.Г.
Keywords: успіх
ситуація успіху
педагогічне стимулювання
навчально-пізнавальна діяльність
success
situation of success
pedagogical stimulation
educational-cognitive activities
Issue Date: 22-Nov-2018
Citation: Гусак О. Г. Ситуація успіху в теорії педагогічного стимулювання / О. Г. Гусак // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, Вінниця, 22 листопада 2018 року / гол. ред. Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2018. – С. 33–35.
Abstract: В цій роботі розглядається роль «успіху» і «ситуації успіху» у вирішенні освітніх завдань, виявлення причин, наслідків і внутрішньої логіки розвитку прийомів і засобів активізації пізнавальної діяльності студентів на основі реалізації психолого-педагогічного потенціалу «успіху».
Description: In this paper is examined the role of success and situation of success in solving educational problems, identifying causes, consequences and internal logic of the methods development of enhance cognitive activity by students based on implementation of the psychologic-pedagogical potential of «success»
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21609
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусак-ситуация успіху.docx18,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.