Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590
Назва: | Кроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУ |
Автори: | Чухно, Інна Анатоліївна Астапова, Яна Валеріївна Олентьев, Роман Володимирович |
Теми: | кроссенс якісна освіта діяльнісний підхід інновації в освіті |
Дата публікації: | 24-жов-2018 |
Бібліографічний опис: | Чухно І. А. Кроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУ / І. А. Чухно, Я. В. Астапова, Р. В. Олентьев // Громадське здоров’я в Україні: проблеми та способи їх вирішення : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (до 95-річного ювілею з дня заснування кафедри громадського здоров’я та управління охороною здоров’я ХНМУ), Харків, 24 жовтня 2018 р. – Харків, 2018. – С. 132–135. |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення інноваційної спрямованості змісту і технологій освіти студентів-медиків обумовлює розвиток інноваційного типу майбутніх лікарів-фахівців та їх конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Однією з таких технологій, що застосовується в межах діяльнісного підходу є кроссенс, який як метод виконує мотиваційну, інформативну, дослідницьку, комунікативну, розвиваючу та пізнавально-пошукову функції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чухно, Астапова, Олентьев.doc | 55 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.