Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590
Назва: Кроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУ
Автори: Чухно, Інна Анатоліївна
Астапова, Яна Валеріївна
Олентьев, Роман Володимирович
Теми: кроссенс
якісна освіта
діяльнісний підхід
інновації в освіті
Дата публікації: 24-жов-2018
Бібліографічний опис: Чухно І. А. Кроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУ / І. А. Чухно, Я. В. Астапова, Р. В. Олентьев // Громадське здоров’я в Україні: проблеми та способи їх вирішення : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (до 95-річного ювілею з дня заснування кафедри громадського здоров’я та управління охороною здоров’я ХНМУ), Харків, 24 жовтня 2018 р. – Харків, 2018. – С. 132–135.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення інноваційної спрямованості змісту і технологій освіти студентів-медиків обумовлює розвиток інноваційного типу майбутніх лікарів-фахівців та їх конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Однією з таких технологій, що застосовується в межах діяльнісного підходу є кроссенс, який як метод виконує мотиваційну, інформативну, дослідницьку, комунікативну, розвиваючу та пізнавально-пошукову функції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чухно, Астапова, Олентьев.doc55 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.