Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухно, Інна Анатоліївна-
dc.contributor.authorАстапова, Яна Валеріївна-
dc.contributor.authorОлентьев, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2018-12-06T20:51:25Z-
dc.date.available2018-12-06T20:51:25Z-
dc.date.issued2018-10-24-
dc.identifier.citationЧухно І. А. Кроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУ / І. А. Чухно, Я. В. Астапова, Р. В. Олентьев // Громадське здоров’я в Україні: проблеми та способи їх вирішення : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (до 95-річного ювілею з дня заснування кафедри громадського здоров’я та управління охороною здоров’я ХНМУ), Харків, 24 жовтня 2018 р. – Харків, 2018. – С. 132–135.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21590-
dc.description.abstractЗабезпечення інноваційної спрямованості змісту і технологій освіти студентів-медиків обумовлює розвиток інноваційного типу майбутніх лікарів-фахівців та їх конкурентоспроможність на сучасному ринку праці. Однією з таких технологій, що застосовується в межах діяльнісного підходу є кроссенс, який як метод виконує мотиваційну, інформативну, дослідницьку, комунікативну, розвиваючу та пізнавально-пошукову функції.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкроссенсru_RU
dc.subjectякісна освітаru_RU
dc.subjectдіяльнісний підхідru_RU
dc.subjectінновації в освітіru_RU
dc.titleКроссенс – як навчальна технологія реалізації інновацій у освітньому процесі в ХНМУru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чухно, Астапова, Олентьев.doc55 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.