Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21183
Назва: Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам
Автори: Макєєва, Н.І.
Ярова, К.К.
Алєксєєва, Н.П.
Головачова, В.О.
Піддубна, І.М.
Теми: педіатрія
педагогіка
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: Медична освіта
Бібліографічний опис: Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва, К. К. Ярова, Н. П. Алєксєєва, В. О. Головачова, І. М. Піддубна // Медична освіта. – 2018. – № (3) 79. – С. 103. – DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8828.
Короткий огляд (реферат): У статті надано аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го року навчання на кафедрі педіатрії №2 Харківського національного медичного університету. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів необхідний постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям. Зменшення кількості студентів в групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів та ін.) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21183
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Тернополь 2018.doc61,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
8828-Текст статті-35184-1-10-20180921.pdf119,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.