Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакєєва, Н.І.-
dc.contributor.authorЯрова, К.К.-
dc.contributor.authorАлєксєєва, Н.П.-
dc.contributor.authorГоловачова, В.О.-
dc.contributor.authorПіддубна, І.М.-
dc.date.accessioned2018-11-21T08:03:52Z-
dc.date.available2018-11-21T08:03:52Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationСучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва, К. К. Ярова, Н. П. Алєксєєва, В. О. Головачова, І. М. Піддубна // Медична освіта. – 2018. – № (3) 79. – С. 103. – DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8828.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21183-
dc.description.abstractУ статті надано аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го року навчання на кафедрі педіатрії №2 Харківського національного медичного університету. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів необхідний постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям. Зменшення кількості студентів в групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів та ін.) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.ru_RU
dc.language.isouk-
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.subjectпедіатріяru_RU
dc.subjectпедагогікаru_RU
dc.titleСучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентамru_RU
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Тернополь 2018.doc61,5 kBMicrosoft WordView/Open
8828-Текст статті-35184-1-10-20180921.pdf119,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.