Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19764
Назва: Situational Approach Usage in Terms of Foreign Languages Teaching
Автори: Kulikova, Oksana
Timonova, G.
Теми: associative link
speech patterns
situational media
communication
ситуативне середовище
спілкування
мовленнєві зразки
асоціативний зв’язок
Дата публікації: 27-кві-2018
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Kulikova O. V. Situational Approach Usage in Terms of Foreign Languages Teaching / O. V. Kulikova, G. V. Timonova // Вища школа: удосконалення якості підготовки фахівців : ІІ міжнародна наукова Інтернет конференція, Київ, 26–27 квітня 2018 р. / Національний авіаційний університет. – Київ, 2018. – С. 143–145.
Короткий огляд (реферат): Situational learning stimulates oral speech and encourages skills of spontaneous conversation. Creation of life situations produces natural speech stimuli. This method is intended for formation of automatic language skills. Ситуативний підхід у навчанні стимулює усне мовлення та розвиває навички спонтанної бесіди. Життєві ситуації створюють природні мовленнєві стимули. Цей метод призначений для формування автоматизму мовленнєвої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19764
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulikova O.V., Timonova G.V. SITUATIONAL APPROACH USAGE IN TERMS OF FOREIGN LANGUAGES TEACHING.docx19,17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.