Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19764
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kulikova, Oksana | - |
dc.contributor.author | Timonova, G. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T12:33:43Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T12:33:43Z | - |
dc.date.issued | 2018-04-27 | - |
dc.identifier.citation | Kulikova O. V. Situational Approach Usage in Terms of Foreign Languages Teaching / O. V. Kulikova, G. V. Timonova // Вища школа: удосконалення якості підготовки фахівців : ІІ міжнародна наукова Інтернет конференція, Київ, 26–27 квітня 2018 р. / Національний авіаційний університет. – Київ, 2018. – С. 143–145. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19764 | - |
dc.description.abstract | Situational learning stimulates oral speech and encourages skills of spontaneous conversation. Creation of life situations produces natural speech stimuli. This method is intended for formation of automatic language skills. Ситуативний підхід у навчанні стимулює усне мовлення та розвиває навички спонтанної бесіди. Життєві ситуації створюють природні мовленнєві стимули. Цей метод призначений для формування автоматизму мовленнєвої діяльності. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | ru_RU |
dc.subject | associative link | ru_RU |
dc.subject | speech patterns | ru_RU |
dc.subject | situational media | ru_RU |
dc.subject | communication | ru_RU |
dc.subject | ситуативне середовище | ru_RU |
dc.subject | спілкування | ru_RU |
dc.subject | мовленнєві зразки | ru_RU |
dc.subject | асоціативний зв’язок | ru_RU |
dc.title | Situational Approach Usage in Terms of Foreign Languages Teaching | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kulikova O.V., Timonova G.V. SITUATIONAL APPROACH USAGE IN TERMS OF FOREIGN LANGUAGES TEACHING.docx | 19,17 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.