Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19596
Назва: Les stratégies de l’organisation des étudiants en cours d’élaboration d’un projet
Автори: Timonova, G.
Теми: la compétence pédagogique
la relation
l’auto-organisation
les paramètres de l’objectif
педагогічна компетенція
відносини
самоорганізація
цільові параметри
Дата публікації: 18-кві-2018
Бібліографічний опис: Timonova G. V. Les stratégies de l’organisation des étudiants en cours d’élaboration d’un projet / G. V. Timonova // Система повышения квалификации педагогических кадров в ВУЗах Узбекистана: опыт, приоритеты и перспективы развития : материалы научно-практической конференции, Ташкент, 18 апреля 2018 г. – Ташкент : РИО ТМА, 2018. – С. 208–209.
Короткий огляд (реферат): Dans ce travail il s’agit des moyens d’organiser le travail des étudiants lors de la création d’un projet en langue étrangère. Créer et présenter un projet en langue étrangère est une question d’actualité, et dans l’espace scientifique et éducatif contemporain, cette compétence devient la nécessité. Le succès de ces activités, comprenant la coopération et développant l’autodiscipline, dépend non seulement des étudiants mais aussi des enseignants.
Опис: У роботі йдеться про шляхи організації роботи студентів під час створення проекту іноземною мовою. Створення та представлення проекту іноземною мовою є актуальним питанням, тому у сьогоднішньому науково-навчальному просторі це вміння стає необхідністю. Успіх у виконанні такого роду діяльності, що включає співпрацю, розвиває самодисципліну залежить не тільки від студентів, але і від викладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19596
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.