Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19235
Назва: The Genre of Informative Leaflet in Teaching Medical Students
Автори: Kozka, Iryna
Теми: genre
informative leaflet
move
to omit
to confirm a diagnosis
жанр
інформативна брошура
етап
не включати
підтвердити діагноз
Дата публікації: 16-лют-2018
Бібліографічний опис: Kozka I. K. The Genre of Informative Leaflet in Teaching Medical Students / I. K. Kozka // Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам : матеріали Міжнародного науково-методичного семінару (Харків, 15–16 лютого 2018 року). – Харків : Харківський автомобільно-дорожній університет, 2018. – С. 130–132.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the problems of genres in teaching a language to medical students. The author studies the genre of informative leaflet which describes different diseases and suggests a 3-moves model for this genre: Move 1. The general characteristics of a disease. Move 2. Symptoms. Move 3. Treatment. The author comes to a conclusion that a move is a changeable category and some moves can be omitted from the text.
Опис: У роботі розглядаються проблеми, пов’язані із жанрами у викладанні мови студентам-медикам. Авторка досліджує жанр інформативної брошури, у якій описуються різні захворювання, та пропонує триетапну модель для аналізу цього жанру. Етап 1. Загальна характеристика хвороби. Етап 2. Симптоми. Етап 3. Лікування. Дослідниця робить висновок, що етап в аналізі жанру є змінною, не постійною категорією, і деякі етапи можуть не включатися до тексту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19235
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozka_tezy 1 Документ Microsoft Word2.docx11,06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.