Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819
Назва: Конфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗ
Автори: Сирова, Ганна Олегівна
Шаповал, Людмила Григоріївна
Шаповал, Олена Володимирівна
Грабовецька, Євгенія Романівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТДМУ
Бібліографічний опис: Конфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗ / Г. О. Сирова, Л. Г. Шаповал, О. В. Шаповал, Є. Р. Грабовецька // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукраїнської навчально–наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І. . Горбачевського МОЗ України, Тернопіль, 26–27 квітня 2012 р. – Тернопіль, 2012. – С. 561–562.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що головним засобом формування готовності викладачів ВНЗ щодо запобігання і розв’язання конфліктів є інтеграція спеціальних знань з проблем конфліктології. Тренінгові методики здатні підвищувати конфліктологічну компетентність викладачів ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Впр.нов.техн(2)._2012, Тернопыль.pdf1,73 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.