Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819
Назва: | Конфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗ |
Автори: | Сирова, Ганна Олегівна Шаповал, Людмила Григоріївна Шаповал, Олена Володимирівна Грабовецька, Євгенія Романівна |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ТДМУ |
Бібліографічний опис: | Конфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗ / Г. О. Сирова, Л. Г. Шаповал, О. В. Шаповал, Є. Р. Грабовецька // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукраїнської навчально–наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І. . Горбачевського МОЗ України, Тернопіль, 26–27 квітня 2012 р. – Тернопіль, 2012. – С. 561–562. |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що головним засобом формування готовності викладачів ВНЗ щодо запобігання і розв’язання конфліктів є інтеграція спеціальних знань з проблем конфліктології. Тренінгові методики здатні підвищувати конфліктологічну компетентність викладачів ВНЗ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впр.нов.техн(2)._2012, Тернопыль.pdf | 1,73 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.