Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСирова, Ганна Олегівна-
dc.contributor.authorШаповал, Людмила Григоріївна-
dc.contributor.authorШаповал, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorГрабовецька, Євгенія Романівна-
dc.date.accessioned2012-11-26T10:53:43Z-
dc.date.available2012-11-26T10:53:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКонфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗ / Г. О. Сирова, Л. Г. Шаповал, О. В. Шаповал, Є. Р. Грабовецька // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукраїнської навчально–наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І. . Горбачевського МОЗ України, Тернопіль, 26–27 квітня 2012 р. – Тернопіль, 2012. – С. 561–562.uk_UK
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1819-
dc.description.abstractДоведено, що головним засобом формування готовності викладачів ВНЗ щодо запобігання і розв’язання конфліктів є інтеграція спеціальних знань з проблем конфліктології. Тренінгові методики здатні підвищувати конфліктологічну компетентність викладачів ВНЗ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТДМУuk_UK
dc.titleКонфліктологічна компетентність як складова педагогічної діяльності викладача ВНЗuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Впр.нов.техн(2)._2012, Тернопыль.pdf1,73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.