Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17962
Назва: Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання
Автори: Вороніна, Регіна Валеріївна
Теми: бібліотечне обслуговування
комунікаційна компетентність
особистісні якості
професійна комунікація бібліотекаря
Дата публікації: чер-2017
Видавництво: НБ ХНУРЕ
Бібліографічний опис: Вороніна Р. В. Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання [Електронний ресурс] / Р. В. Вороніна // Измерения в библиотеках: оценка эффективности и качества работы : материалы Интернет-конференции, 6–10 июня 2017, НБ ХНУРЕ. – Режим доступу : http://lib.nure.ua/storage/app/media/conference/materials/NB_KhNMU_Voronina_RV.pdf.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано поняття «компетенція» та «компетентність». Розкрито склад, різновиди та специфіку комунікативної компетенції в бібліотечно-інформаційній сфері. Визначено поетапність формування комунікативної компетенції на різних етапах теоретично-практичної діяльності фахівця бібліотечної справи та розглянуто комунікативну компетентність як професійну ознаку в бібліотечному обслуговуванні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17962
Розташовується у зібраннях:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NB_KhNMU_Voronina_RV.pdf261,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.