Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВороніна, Регіна Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-11-07T09:46:22Z-
dc.date.available2017-11-07T09:46:22Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.citationВороніна Р. В. Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання [Електронний ресурс] / Р. В. Вороніна // Измерения в библиотеках: оценка эффективности и качества работы : материалы Интернет-конференции, 6–10 июня 2017, НБ ХНУРЕ. – Режим доступу : http://lib.nure.ua/storage/app/media/conference/materials/NB_KhNMU_Voronina_RV.pdf.-
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17962-
dc.description.abstractПроаналізовано поняття «компетенція» та «компетентність». Розкрито склад, різновиди та специфіку комунікативної компетенції в бібліотечно-інформаційній сфері. Визначено поетапність формування комунікативної компетенції на різних етапах теоретично-практичної діяльності фахівця бібліотечної справи та розглянуто комунікативну компетентність як професійну ознаку в бібліотечному обслуговуванніru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНБ ХНУРЕru_RU
dc.subjectбібліотечне обслуговуванняru_RU
dc.subjectкомунікаційна компетентністьru_RU
dc.subjectособистісні якостіru_RU
dc.subjectпрофесійна комунікація бібліотекаряru_RU
dc.titleКомунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NB_KhNMU_Voronina_RV.pdf261,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.