Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327
Назва: Структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи
Автори: Янішен, І.В.
Погоріла, А.В.
Федотова, О.Л.
Теми: психолого-педагогічна компетентність
викладач вищої школи
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Янішен І. В. Структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи / І. В. Янішен, А. В. Погоріла, О. Л. Федотова // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 195–196.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності, яка може використовуватися як наукова основа для розробки системи психолого-педагогічної підготовки та підвищення кваліфікації викладачів вищої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тернопіль-2017_2_том 195-196.pdf159,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.