Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327
Назва: | Структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи |
Автори: | Янішен, І.В. Погоріла, А.В. Федотова, О.Л. |
Теми: | психолого-педагогічна компетентність викладач вищої школи |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Янішен І. В. Структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи / І. В. Янішен, А. В. Погоріла, О. Л. Федотова // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 195–196. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності, яка може використовуватися як наукова основа для розробки системи психолого-педагогічної підготовки та підвищення кваліфікації викладачів вищої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тернопіль-2017_2_том 195-196.pdf | 159,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.