Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнішен, І.В.-
dc.contributor.authorПогоріла, А.В.-
dc.contributor.authorФедотова, О.Л.-
dc.date.accessioned2017-06-05T08:05:40Z-
dc.date.available2017-06-05T08:05:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯнішен І. В. Структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи / І. В. Янішен, А. В. Погоріла, О. Л. Федотова // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 195–196.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16327-
dc.description.abstractУ статті розглядається структурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності, яка може використовуватися як наукова основа для розробки системи психолого-педагогічної підготовки та підвищення кваліфікації викладачів вищої школи.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентністьru_RU
dc.subjectвикладач вищої школиru_RU
dc.titleСтруктурно-функціональна модель психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тернопіль-2017_2_том 195-196.pdf159,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.