Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178
Назва: PhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspects
Інші назви: Мотивація здобувачів PHD ступеня вивчати англійську для спеціальних потреб (медицина): гендерні аспекти
Автори: Korneyko, Iryna
Petrova, Olga
Теми: motivation
study of English for specific purposes
philosophy doctor
мотивація
вивчення англійської мови для спеціальних потреб
доктор філософії
Дата публікації: 20-кві-2017
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Petrova O. B. PhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspects / O. B. Petrova, I. V. Korneyko // Гендер. Екологія. Здоров’я : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 квітня 2017 року). – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 23–24.
Короткий огляд (реферат): Motivation analysis should be a part of needs analysis procedure in an ESP course planning. The teachers can manipulate the motivating factors revealed by the analysis to enhance the students’ interest to language learning.
Опис: Мотиваційний аналіз має бути складовою процедури аналізу потреб при плануванні курсу англійської для спеціальних потреб. Викладачі можуть застосовувати мотиваційні фактори, виявлені цим аналізом, щоб стимулювати зацікавленість тих, хто навчається, вивчати іноземну мову.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrova Gender conf 2017.pdf165,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.