Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKorneyko, Iryna-
dc.contributor.authorPetrova, Olga-
dc.date.accessioned2017-05-30T07:52:53Z-
dc.date.available2017-05-30T07:52:53Z-
dc.date.issued2017-04-20-
dc.identifier.citationPetrova O. B. PhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspects / O. B. Petrova, I. V. Korneyko // Гендер. Екологія. Здоров’я : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 квітня 2017 року). – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 23–24.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178-
dc.descriptionМотиваційний аналіз має бути складовою процедури аналізу потреб при плануванні курсу англійської для спеціальних потреб. Викладачі можуть застосовувати мотиваційні фактори, виявлені цим аналізом, щоб стимулювати зацікавленість тих, хто навчається, вивчати іноземну мову.ru_RU
dc.description.abstractMotivation analysis should be a part of needs analysis procedure in an ESP course planning. The teachers can manipulate the motivating factors revealed by the analysis to enhance the students’ interest to language learning.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherХНМУru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectstudy of English for specific purposesru_RU
dc.subjectphilosophy doctorru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectвивчення англійської мови для спеціальних потребru_RU
dc.subjectдоктор філософіїru_RU
dc.titlePhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspectsru_RU
dc.title.alternativeМотивація здобувачів PHD ступеня вивчати англійську для спеціальних потреб (медицина): гендерні аспектиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova Gender conf 2017.pdf165,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.