Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14258
Назва: Гендерний моніторинг як засіб підвищення якості навчального процесу
Автори: Карпенко, Катерина Іванівна
Дата публікації: гру-2015
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Карпенко К. І. Гендерний моніторинг як засіб підвищення якості навчального процесу / К. І. Карпенко // Організаційно-методичне забезпечення системи внутрішнього моніторингу якості навчального процесу: стан та перспективи : матеріали XLIX навчально-методичної конференції, Харків, 9 грудня 2015 р. – Харків: ХНМУ, 2015. – С. 40–41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14258
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.