Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10853
Назва: Мотивація самостійної роботи студентів як фактор підвищення якості знань
Автори: Лупальцов, Володимир Іванович
Ягнюк, Андрій Іванович
Дехтярук, Ігор Андрійович
Кітченко, Сергій Сергійович
Трофімова, Анна Василівна
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мотивація самостійної роботи студентів як фактор підвищення якості знань / В. I. Лупальцов, А. І. Ягнюк, І. А. Дехтярук, С. С. Кітченко, А. В. Трофімова// Реалізація закону України «Про вищу освіту» у вищий медичній та фармацевтичній освіті України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті проф. Л. Я. Ковальчука, Тернопіль, 21–22 травня 2015 р. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2015. – С. 334.
Короткий огляд (реферат): Підготовка сучасного лікаря має свою специфіку, яка полягає в необхідності формування після закінчення навчального процесу творчої особистості, здатної до самоосвіти, інноваційної діяльності, що володіє клінічним мисленням і умінням працювати з пацієнтом. Особливо важливе значення при реалізації цього завдання має самостійна робота студентів (СРС) як процес активного індивідуального засвоєння студентом нових знань, опрацювання нових навичок без безпосередньої участі викладача, але під його контролем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10853
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургії № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
моивация.pdf164,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.