Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9910
Назва: Рейтингова система оцінювання роботи працівників бібліотеки як складова менеджменту якості інформаційно-бібліотечної діяльності
Автори: Хитик, Валентина Іванівна
Теми: система менеджменту якості
персонал бібліотеки
кадровий менеджмент
рейтингова система оцінювання
Дата публікації: 5-жов-2015
Бібліографічний опис: Хитик В. І. Рейтингова система оцінювання роботи працівників бібліотеки як складова менеджменту якості інформаційно-бібліотечної діяльності / В. І. Хитик // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. присвяченої 210-річчю Харк. нац. мед. ун-ту та 95-річчю Наук. бібліотеки ХНМУ, Харків, 5–12 жовт. 2015 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2015. – С. 166–171.
Короткий огляд (реферат): Освітлюється досвід впровадження принципів системи менеджменту якості з метою ефективного розкриття й використання потенціалу персоналу бібліотеки ВДНЗУ Буковинський державний медичний університет. Освещается опыт внедрения принципов системы менеджмента качества с целью эффективного раскрытия и использования потенциала персонала библиотеки ВДНЗУ Буковинский государственный медицинский университет. The article highlights the experience of implementing the principles of quality management system in order to effectively use and disclosure of potential library staff VDNZU Bukovina State Medical University.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9910
Розташовується у зібраннях:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хитик.pdf439,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.