Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ломакіна, Олександра Олегівна | - |
dc.contributor.author | Олійник, Анна Василівна | - |
dc.contributor.author | Щербина, Наталія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-05T08:35:50Z | - |
dc.date.available | 2015-06-05T08:35:50Z | - |
dc.date.issued | 2015-04 | - |
dc.identifier.citation | Вплив рівня успішності на розвиток синдрому емоційного вигорання у студентів-медиків / О. О. Ломакіна, А. В. Олійник, Н. Ю. Щербина, Н. A. Сафаргаліна-Корнілова // XIX Міжнародний медичний конгрес студентів та молодих вчених присвячений пам’яті ректора, чл.-кор. НАМН України, проф. Л. Я. Ковальчука, Тернопіль, 27–29 квітня 2015 р. / Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль, 2015. – С. 41. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9293 | - |
dc.description.abstract | Емоційне вигорання (ЕВ) – це вироблений особистістю механізм психологічного захисту у формі повного або часткового виключення емоцій у відповідь психотравмуючі впливи. Виявлений взаємозв’язок розвитку СЕВ з рівнем успішності: ризик розвитку ЕВ вищий у студентів з високим показником успішності, що зумовлено постійним психоемоційним напружен-ням та періодичними стресами в процесі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | синдром емоційного вигорання | uk_UA |
dc.title | Вплив рівня успішності на розвиток синдрому емоційного вигорання у студентів-медиків | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ломакіна, Олійник, Щербина. Вплив рівня успішності на розвиток СЕВ.doc | 31 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.