Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМінухін, Валерій Володимирович-
dc.contributor.authorКоваленко, Наталія Іллівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Вікторія Леонідівна-
dc.contributor.authorЗамазій, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorТитаренко, Владислав Вадимович-
dc.date.accessioned2014-12-08T09:33:58Z-
dc.date.available2014-12-08T09:33:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВивчення мікробіоценозу носоглотки здорових людей та визначення чутливості виділених мікроорганізмів до антибіотиків / В. В. Мінухін, Н. І. Коваленко, В. Л. Ткаченко, Т. М. Замазій, В. В. Титаренко // Актуальні інфекційні захворювання. Клініка, діагностика, лікування та профілактика : матеріали науково-практичної конференції, Київ, 27–28 листопада 2014 р. / Українська військово-медична академія. – Київ, 2014. – С. 238–242.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8320-
dc.description.abstractНа підставі дослідження якісного складу мікрофлори носоглотки здорових людей установлено носійство умовно-патогенних мікроорганізмів, які є збудниками бактеріальних гострих респіраторних інфекцій, а саме H. influenza, S. aureus, S.pneumoniae та S. pyogenes. З’ясовано, що виділені штами виявилися тою чи іншою мірою стійкими до бета-лактамних антибіотиків, ципрофлоксацину, доксицикліну, азитроміцину, кліндаміцину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмікрофлораuk_UA
dc.subjectносоглоткаuk_UA
dc.subjectантибіотикочутливістьuk_UA
dc.titleВивчення мікробіоценозу носоглотки здорових людей та визначення чутливості виділених мікроорганізмів до антибіотиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології імені професора Д.П. Гриньова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мінухін стаття Вивчення.doc92,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.