Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8245
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маракушин, Д.І. | - |
dc.contributor.author | Чернобай, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Пандікідіс, Н.І. | - |
dc.contributor.author | Жубрікова, Л.О. | - |
dc.contributor.author | Ващук, Н.А. | - |
dc.contributor.author | Алексеєнко, Р.В. | - |
dc.contributor.author | Кармазіна, І.С. | - |
dc.contributor.author | Васильєва, О.В. | - |
dc.contributor.author | Сокол, О.М. | - |
dc.contributor.author | Ісаєва, І.М | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-05T09:53:12Z | - |
dc.date.available | 2014-12-05T09:53:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Оптимізація викладання курсу „Фізіологія” студентам медичних ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи навчання / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, Н. І. Пандікідіс, Л. О. Жубрікова, Н. А. Ващук, Р. В. Алексеєнко, І. С. Кармазіна, О. В. Васильєва, О. М. Сокол, І. М. Ісаєва // Освіта і Медицина в добу глобалізації: вітчизняний та зарубіжний контекст : матеріали регіональної науково-практичної, Тернопіль, 6–7 листопада 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – С. 143–145. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8245 | - |
dc.description.abstract | Необхідність знання дисципліни «Фізіологія» студентами медичних ВНЗ обумовлена тим, що ця наука є базовою і вивчає процеси життєдіяльності, що відбуваються в організмі на всіх його структурних рівнях: клітинному, тканинному, органному, системному, орга- нізменому. Впровадження кредитно-модульної системи навчання (КМСН) у медичні ВНЗ України стало потужним стимулом для перегляду принципів та методичних заходів щодо контролю якості освіти за міжнародними стандартами, що дозволило залучити до цієї роботи іноземних експертів і позитивно вплинути на якість підготовки студентів. З метою подальшого покращення викладання курсу «Фізіологія» студентам медичних ВНЗ в умовах КМСН необхідно як можна ширше проводити індивідуальну навчально-виховну роботу з другокурсниками. При цьому студентів з більш високим рівнем підготовки потрібно орієнтувати на активізацію самостійної позааудиторної роботи, а з відстаючими підсилювати відсоток факультативних практичних занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізіологія | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Оптимізація викладання курсу „Фізіологія” студентам медичних ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тернопиль.pdf | 583,79 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.