Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8146
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабаджан, Володимир Данилович | - |
dc.contributor.author | Шушляпін, Олег Іванович | - |
dc.contributor.author | Риндіна, Наталія Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Титова, Ганна Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-01T14:23:58Z | - |
dc.date.available | 2014-12-01T14:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Значення наукових розробок у підготовці лікарів-інтернів терапевтичного профілю / В. Д. Бабаджан, О. І. Шушляпін, Н. Г. Риндіна, Г. Ю. Титова // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали XL науково-методичної конференції, присвяченої 210 річниці ХНМУ, Харків, 23 квітня 2014 р. – Харків : ХНМУ, 2014. – С. 11–13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8146 | - |
dc.description.abstract | правильні питання, що ставляться, розкута психологічна обстановка даного розбору сприяє формуванню клінічного мислення і умінню публічно представляти свої професійні знання. Цьому процесу професійного навчання сприяє і дистанційний метод навчання з інтерактивних повчальних сайтів мережі «Internet», в цілому сприяючих підвищенню якості навчання лікарів-інтернів за фахом «Терапія». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UA |
dc.subject | терапевтичний профіль | uk_UA |
dc.title | Значення наукових розробок у підготовці лікарів-інтернів терапевтичного профілю | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології ім. ак. Л.Т. Малої |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Значення наукових розробок у підготовці.doc | 58 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.