Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6847
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bogun, Мaryna | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-29T06:42:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-29T06:42:39Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Bogun M. Effective reading – a leading feature in foreign language learning / M. V. Bogun // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук : збірник наукових праць / ХНАДУ. – Харків, 2014. – Вип. 4. – С 38–40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6847 | - |
dc.description | У статті розглядаються сучасні підходи до важливих аспектів вивчення іноземної мови, таких як навички читання та їх взаємодія з обробкою тексту та ефективністю читання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with modern approach to the important aspect of language learning such as reading skills and its connection to the text processing and efficiency of reading. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | ХНАДУ | uk_UA |
dc.subject | reading | uk_UA |
dc.subject | metacognition | uk_UA |
dc.subject | text | uk_UA |
dc.subject | text processing | uk_UA |
dc.subject | читання | uk_UA |
dc.subject | метапізнання | uk_UA |
dc.subject | текст | uk_UA |
dc.subject | обробка тексту | uk_UA |
dc.subject | чтение | uk_UA |
dc.subject | метапознание | uk_UA |
dc.subject | текст | uk_UA |
dc.subject | обработка текста | uk_UA |
dc.title | Effective reading – a leading feature in foreign language learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Ефективне читання – важливий аспект у вивченні іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogun_2014_pdf.pdf | 234,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.