Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПивоваров, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2024-04-09T07:30:41Z-
dc.date.available2024-04-09T07:30:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПивоваров О. Цілі сталого розвитку очима здобувачів вищої медичної освіти / О. Пивоваров // Цифрова економіка і сталий розвиток: новітні тенденції у фінансах, обліку, менеджменті та соціально-поведінкових науках : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої «Дням Ракоці» Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове, 26─27 березня 2024 р.). ─ Берегове : ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ, 2024. ─ С. 436─437.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33636-
dc.description.abstractДослідження присвячено цілям сталого розвитку (ЦСР) щодо охорони здоров’я та розвитку освіти. Для визначення перспектив досяжності і усвідомлення ЦСР проведено опитування серед здобувачів вищої медичної освіти ХНМУ за розробленою анкетою, яка об’єднувала запитання щодо інформованості про ЦСР, визначення їх кількісного складу, вибір пріоритетних цілей, встановлення впливу ЦСР на забезпечення компетентністного підходу у вищій освіті. Склад опитаних за освітою був однорідним. Про 17 ЦСР знають 88,4% опитаних. Проведене опитування показало позитивне сприйняття здобувачами вищої медичної освіти ЦСР у їх широкому діапазоні. Країни зобов’язалися визначати пріоритетність прогресу для тих ЦСР, які мають найвищу привабливість для населення, зокрема, осіб, що навчаються.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectцілі сталого розвиткуen_US
dc.subjectздобувач вищої медичної освітиen_US
dc.subjectякісна освітаen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subject2024уen_US
dc.titleЦілі сталого розвитку очима здобувачів вищої медичної освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.