Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32550
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Журавльова, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Олійник, Марія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Федоров, Володимир Олександрович | - |
dc.contributor.author | Сікало, Юлія Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-28T18:01:50Z | - |
dc.date.available | 2023-09-28T18:01:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Досвід використання платформи віртуальних клінічних випадків CASUS під час підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини / Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, В. О. Федоров, Ю. К. Сікало // Східноєвропейський журнал внутрішньої та сімейної медицини. – 2023. – № 2. – С. 55–62. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32550 | - |
dc.description.abstract | Розвиток медицини висуває підвищені вимоги до якості надання медичних послуг. Якість медичної допомоги та якість життя пацієнтів повинні лежати в основі оцінки професійної діяльності лікарів. Очевидно, що і сучасна медична освіта має відповідати розвитку технологій та зміні навколишнього інформаційного середовища. Високі вимоги до освоєння практичних навичок студентами-медиками, актуальності навчального матеріалу та наближення освітнього середовища до середовища практичної медицини роблять віртуальні технології ключовим напрямком розвитку медичної освіти. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | медична освіта | en_US |
dc.subject | клінічне мислення | en_US |
dc.subject | віртуальний пацієнт | en_US |
dc.subject | CASUS | en_US |
dc.subject | 2023у | en_US |
dc.title | Досвід використання платформи віртуальних клінічних випадків CASUS під час підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.