Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Батюк, Лілія Василівна | - |
dc.contributor.author | Жерновникова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-11T16:08:32Z | - |
dc.date.available | 2022-10-11T16:08:32Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-22 | - |
dc.identifier.citation | Батюк Л. В. Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Профессиональное образование: методология, теория и технологии. – 2021. – № 14. – С. 51–89. – DOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89. | en_US |
dc.identifier.issn | 2415-3729 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2415-3737 (Online) | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню поняття професійний розвиток студентів закладів вищої медичної освіти у сфері професійних компетентностей, на прикладі компетентностей та результатів навчання, формуванню яких сприяє дисципліна «Медична та біологічна фізика». Розглядається процес формування у студентів системи знань і компетентностей при вивченні медико–біологічних дисциплін, які включають в себе базові фізичні принципи та підходи до дослідження процесів у живій природі, фізико–технічні принципи функціонування медичних пристроїв, використання математичних методів в біомедичних дослідженнях, складають основу предметних компетентностей та є невід’ємною складовою професійної компетентності майбутнього лікаря в галузі охорони здоров’я, а також підґрунтям для вивчення фахово–орієнтовних природничих та клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах України. Для досягнення окресленої цілі використанні такі методи дослідження, як узагальнення, порівняння, систематизація й абстрагування. Обґрунтовано структуру професійноїкомпетентності майбутніх фахівців медичних закладів, яка містить взаємозв’язок з нормативним змістом підготовки здобувачів вищої освіти, згідно з вимогами стандарту дисципліни, яка вивчається. Встановлено, що деталізація компетентностей згідно програми навчальної дисципліни, структури, форми, методів і умов реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх лікарів в процесі навчання в закладах вищої освіти потребують подальшого дослідження. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды" | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | компетенції | en_US |
dc.title | Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін | en_US |
dc.title.alternative | Formation of the Medical University Student’s Professional Competence in the Study of Medical and Biological Disciplines | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation of the Medical University Student’s Professional.pdf | 331,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.