Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатюк, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorЖерновникова, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-10-11T16:08:32Z-
dc.date.available2022-10-11T16:08:32Z-
dc.date.issued2021-11-22-
dc.identifier.citationБатюк Л. В. Формування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплін / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Профессиональное образование: методология, теория и технологии. – 2021. – № 14. – С. 51–89. – DOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89.en_US
dc.identifier.issn2415-3729 (Print)-
dc.identifier.issn2415-3737 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: 10.31470/2415-3729-2021-14-51-89-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30836-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню поняття професійний розвиток студентів закладів вищої медичної освіти у сфері професійних компетентностей, на прикладі компетентностей та результатів навчання, формуванню яких сприяє дисципліна «Медична та біологічна фізика». Розглядається процес формування у студентів системи знань і компетентностей при вивченні медико–біологічних дисциплін, які включають в себе базові фізичні принципи та підходи до дослідження процесів у живій природі, фізико–технічні принципи функціонування медичних пристроїв, використання математичних методів в біомедичних дослідженнях, складають основу предметних компетентностей та є невід’ємною складовою професійної компетентності майбутнього лікаря в галузі охорони здоров’я, а також підґрунтям для вивчення фахово–орієнтовних природничих та клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах України. Для досягнення окресленої цілі використанні такі методи дослідження, як узагальнення, порівняння, систематизація й абстрагування. Обґрунтовано структуру професійноїкомпетентності майбутніх фахівців медичних закладів, яка містить взаємозв’язок з нормативним змістом підготовки здобувачів вищої освіти, згідно з вимогами стандарту дисципліни, яка вивчається. Встановлено, що деталізація компетентностей згідно програми навчальної дисципліни, структури, форми, методів і умов реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх лікарів в процесі навчання в закладах вищої освіти потребують подальшого дослідження.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды"en_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.titleФормування професійної компетентності студента медичного університету при вивченні медико-біологічних дисциплінen_US
dc.title.alternativeFormation of the Medical University Student’s Professional Competence in the Study of Medical and Biological Disciplinesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of the Medical University Student’s Professional.pdf331,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.