Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30129
Назва: Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуальної продукції в університетській бібліотеці
Автори: Брагінська, Вікторія
Щабельник, Вікторія
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Брагінська В. Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуальної продукції в університетській бібліотеці / Вікторія Брагінська, Вікторія Щабельник // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали IV науково-практичної конференції (Харків, 26–27 жовтня 2021 р.) / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва]. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 26–29.
Короткий огляд (реферат): Презентовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого зі створення сервісної та інтелектуальної продукції. Надано характеристику інформаційного маркетингового середовища бібліотеки як інноваційного простору для дистанційного забезпечення науково-освітніх потреб здобувачів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30129
Розташовується у зібраннях:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брагінська_Щабельник_2021.pdf314,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.