Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛєбєдь, Юлія Федорівна-
dc.contributor.authorЛебедь, Юлия Федоровна-
dc.contributor.authorLebed, Julia-
dc.date.accessioned2021-06-17T14:34:16Z-
dc.date.available2021-06-17T14:34:16Z-
dc.date.issued2021-06-04-
dc.identifier.citationЛєбєдь Ю. Ф. Методичні аспекти навчання латинської мови як іноземної в медичному ЗВО / Ю. Ф. Лєбєдь // Сучасні тенденції вивчення та навчання іноземних мов : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 4 червня 2021 р. ‒ Полтава : Астрая, 2021. ‒ С. 122‒125.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28983-
dc.descriptionметодологіяen_US
dc.description.abstractФормування високоосвіченого, конкурентоспроможного фахівця, здатного до інноваційної діяльності, неперервного професійного розвитку та навчання впродовж життя є стратегічною метою вищої національної освіти, зокрема медичної. В свою чергу невід’ємною складовою професійної підготовки медичних спеціалістів є вивчення іноземних мов, яке впливає на формування полікультурної мовної особистості. Важливу роль у цьому контексті відіграє курс латинської мови [2, с. 42]. Латинська мова – це не сучасна іноземна мова. Тому проблему її викладання треба розглядати з особливої точки зору. Адже латинська мова – це мертва мова, яка зараз функціонує в книжково-письмовій сфері і засвоюється лише в процесі формального навчання. Студенти, завантажені спеціальними дисциплінами, не розуміють, навіщо вчити мову, якою не користуються під час спілкування. Так проблема викладання латинської мови автоматично стає проблемою не тільки методичною, але й проблемою психологічною та педагогічною. Доводиться відразу ламати стереотип: «нерозмовна – непотрібна». У зв’язку з цим викладачеві треба викликати у студентів не тільки пізнавальну активність та пізнавальну зацікавленість латинською мовою, але і пізнавально-практичний інтерес. Тому що сучасна дидактика розкриває проблему активності студента у навчанні і забезпечує діяльний підхід до засвоєння знань тільки на основі єдності пізнання і практики як нерозривних сторін людської діяльності. Людина як індивід не відкриває, а засвоює вже набуті людством знання і володіє тільки тими знаннями, які добуває сама своєю власною працею. Вивчаючи латинську мову, читаючи латинські тексти, студент занурюється в історію, літературу, релігію, політику, мистецтво, побут Греції і Риму, веде діалог з культурою, на якій ґрунтується наша цивілізація. В цьому вивчення латинської мови подібне до вивчення нових мов, у якому країнознавчий елемент є обов’язковим компонентом викладання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectметодологіяen_US
dc.subjectвикладання латинської мовиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectЛатинська мова та медична термінологіяen_US
dc.titleМетодичні аспекти навчання латинської мови як іноземної в медичному ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.