Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24083
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маракушин, Д.І. | - |
dc.contributor.author | Чернобай, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Васильєва, О.В. | - |
dc.contributor.author | Кармазіна, І.С. | - |
dc.contributor.author | Ісаєва, І.М. | - |
dc.contributor.author | Глоба, Н.С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-02T08:21:07Z | - |
dc.date.available | 2019-10-02T08:21:07Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Оптимізація викладання дисципліни «фізіологія» іноземним студентам Харківського національного медичного університету / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. В. Васильєва, І. С. Кармазіна, І. М. Ісаєва, Н. С. Глоба // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 109–111. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24083 | - |
dc.description | Сучасна вища освіта є практично-орієнтованою, що розуміє під собою не лише наявність глибоких знань у випускника медичного ВНЗ, але й його здатність активно використовувати їх у практичній діяльності, навіть у нестандартних та екстрених ситуаціях. На наш погляд, від того, як іноземний студент зможе застосувати здобуті на кожній кафедрі знання, зокрема на кафедрі фізіології, наскільки він є компетентним у широкому контексті знань і від цього залежить його успіх у майбутній професії. Як показує досвід, даної цілі навчання можна досягти лише у разі використання в навчальному процесі інноваційних методів навчання та організації освітнього процесу та впровадження інтернаціоналізації ВНЗ, що спостерігається сьогодні у ХНМУ. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання оптимізації викладання дисципліни «Фізіологія» іноземним студентам Харківського національного медичного університету в умовах виконання стратегії інтернаціоналізації ВНЗ. Наведені власні напрацювання та інноваційні методики, які використовуються при роботі з іноземними студентами, а також показана ефективність їх застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології ХНМУ. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | фізіологія | ru_RU |
dc.subject | інновації | ru_RU |
dc.subject | іноземні студенти | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес. | ru_RU |
dc.title | Оптимізація викладання дисципліни «фізіологія» іноземним студентам харківського національного медичного університету | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тернопіль 2019 Маракушин 1.pdf | 271,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.