Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомілін, В.Г.-
dc.contributor.authorБережна, О.О.-
dc.contributor.authorДоля, А.В.-
dc.date.accessioned2019-06-18T11:53:45Z-
dc.date.available2019-06-18T11:53:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТомілін В. Г. Використання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівців / В. Г. Томілін, О. О. Бережна, А. В. Доля // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ (Харків, 30 січня 2019 р.) / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – C. 113–115.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23519-
dc.description.abstractРольові та ділові ігри дещо відрізняються одна від одної: під час першої обговорюють деталі уявного або будь-якого іншого сюжету із життя; під час ділової гри використовують сюжет, який пов'язаний з майбутньою діяльністю учасників. Використання інтерактивних методів навчання повинно формувати клінічне мислення в студентів медичних вишів, але чи так це насправді?ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectінтерактивні методи навчанняru_RU
dc.subjectклінічне мисленняru_RU
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання студентів медичних вишів та їхній вплив на формування клінічного мислення майбутніх фахівцівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТОМІЛІН.pdf401,19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.