Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorЯнкевич, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorОгнєва, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-05-04T18:50:00Z-
dc.date.available2018-05-04T18:50:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖуравльова Л. В. Пропуски занять і поточна успішність студентів з англомовною формою навчання / Л. В. Журавльова, О. О. Янкевич, О. В. Огнєва // Англомовне навчання в ХНМУ: сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали LІ навчальнометодичної конференції, Харків, 31 січня 2018 р. – Харків, 2018. – С. 129–130.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19545-
dc.description.abstractВідвідування студентами лекцій і практичних занять у Харківському національному медичному університеті (ХНМУ) є обов'язковим. Однак ідея вільного відвідування занять, як і раніше, залишається популярною та має чимало прихильників у студентському середовищі. Можливо, така думка відображає прагнення майбутніх лікарів до самостійного управління своїм часом і можливостями, що в цілому є позитивною тенденцією. Водночас незрозуміло, наскільки лібералізація навчального процесу здатна покращити якість знань і чи не призведуть довільні пропуски занять до зниження загального рівня підготовки студентів. У медичних ВНЗ традиційною формою навчання є тільки очна, а пропущені практичні заняття та лекції підлягають обов'язковому відпрацюванню. Це стосується як вітчизняних, так й іноземних студентів, які здобувають освіту англійською мовою. Саме іноземці, які приїхали з країн з різною культурою й бажають мати більше часу для вирішення своїх побутових проблем, часто не радіють перспективі регулярного відвідування занять. Існують дослідження, що підтверджують значний вплив особливостей власного життя, захоплень і зайнятості в інших сферах діяльності на академічні успіхи. Безумовно, формат класичної лекції має низку істотних обмежень, пов'язаних з пасивним способом сприйняття інформації. Своєю чергою, для практичного заняття характерна інтерактивність, яка може поставити непідготовленого студента в некомфортне становище, стимулюючи небажання відвідувати заняття через побоювання отримати незадовільну оцінку. Незважаючи на спокусу обмежитися тільки експертною оцінкою ситуації з відвідуванням занять, акцент у цій статті було зроблено на статистичному аналізі наявних даних. Підґрунтям статистичної обробки стало впровадження в ХНМУ on-line автоматичної системи обліку (АСO) показників навчального процесу. Мета. Метою дослідження була оцінка впливу кількості пропусків практичних занять і лекцій на успішність студентів. Завдання: провести статистичний аналіз даних АСO з виявленням тенденцій пропусків практичних занять і лекцій, співставити дані з успішністю студентів й отримати статистично обґрунтовану відповідь на питання про доцільність збереження принципу обов'язкового відвідування занять.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectангломовне навчанняru_RU
dc.subjectуспішність студентівru_RU
dc.titleПропуски занять і поточна успішність студентів з англомовною формою навчанняru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОПУСКИ ЗАНЯТЬ .pdf463,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.