Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаркісян, І.А-
dc.contributor.authorСокол, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-09T10:06:05Z-
dc.date.available2017-06-09T10:06:05Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationСаркісян І. А. Навчально-пізнавальна мотивація як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним ступенем прояву функціональної асиметрії мозку / І. А. Саркісян, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 108–109.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16522-
dc.description.abstractВивчення індивідуальних змін навчально-пізнавальної мотивації студента з різним ступенем прояву функціональної асиметрії є актуальною психофізіологічної проблемою, так як передбачає індивідуальний підхід до особистості людини як особливої унікальної цілісності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський Національний Медичний Університетru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectінтелектуальні навантаженняru_RU
dc.subjectасиметрія мозкуru_RU
dc.titleНавчально-пізнавальна мотивація як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним ступенем прояву функціональної асиметрії мозкуru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73 - Саркісян І.А..pdf327,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.