Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14966
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bogun, Мaryna Vаdumivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-06T08:20:03Z | - |
dc.date.available | 2016-12-06T08:20:03Z | - |
dc.date.issued | 2016-11-18 | - |
dc.identifier.citation | Bogun M. V. Structural linguistic models in the process of language acquisition / M. V. Bogun // Проблеми і перспективи навчання іноземних мов у ВНЗ : матеріали міжнародного науково-методичного семінару, Харків, 18 листопада 2016 р. – Харків : ХНАДУ, 2016. – С. 33–37. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14966 | - |
dc.description.abstract | The paper deals with syntactic approach to the structure of language. The structures necessary for the correct phonetic and semantic representation of sentences are discussed. In this scope the syntax is the central and the most important part of language. Стаття присвячена синтаксичному підходу до структури мови. В статті визначаються структури, необхідні для правильного фонетичного і семантичного репрезентацый. У цьому спектрі синтаксис є центральною і найбільш важливою частиною мови. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | ХНАДУ | ru_RU |
dc.subject | syntax | ru_RU |
dc.subject | tiered language models | ru_RU |
dc.subject | recursiveness | ru_RU |
dc.subject | syntactic architecture | ru_RU |
dc.subject | синтаксис | ru_RU |
dc.subject | багаторівневі моделі мови | ru_RU |
dc.subject | рекурсивність | ru_RU |
dc.subject | синтаксична архітектура | ru_RU |
dc.title | Structural linguistic models in the process of language acquisition | ru_RU |
dc.title.alternative | Структурні лінгвістичні моделі в процесі оволодіння мовою | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogun M.V. Structural linguistic models.pdf | 250,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.