Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14098
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лахно, Ольга Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T08:24:11Z | - |
dc.date.available | 2016-10-26T08:24:11Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "Ендокринологія" за допомогою застосування кейс-технологій / О. В. Лахно // ScienceRise: Pedagogical Education. – 2016. – № 6 (2). – С. 47–51. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14098 | - |
dc.description.abstract | У роботі було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Ендокринологія» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розкрито питання методики викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою кейс-технологій. Висвітлено результати експериментального підтвердження підвищення показників ефективності навчального процесу і таким чином обґрунтовано доцільність використання розробленої методики при викладанні дисципліни «Ендокринологія». | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | кейс | ru_RU |
dc.subject | технологія | ru_RU |
dc.subject | метод | ru_RU |
dc.subject | методика | ru_RU |
dc.subject | вища медична освіта | ru_RU |
dc.subject | студент-лікар | ru_RU |
dc.subject | дисципліна | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | внутрішня медицина | ru_RU |
dc.subject | ендокринологія | ru_RU |
dc.title | Методика викладання дисципліни «ендокринологія» за допомогою застосування кейс-технологій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методика викладання дисципліни «ендокринологія» .pdf | 593,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.