Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/989
Назва: Використання маркетингу в системі охорони здоров'я
Автори: Огнєв, Віктор Андрійович
Усенко, Світлана Георгіївна
Сокол, Костянтин Михайлович
Усенко, Сергій Анатолійович
Теми: соціальна медицина
маркетинг
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Використання маркетингу в системі охорони здоров'я / В. А. Огнєв, С. Г. Усенко, К. М. Сокол, С. А. Усенко // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 150-річчю курорту "Березівські мінеральні води" та 50-річчю кафедри психотерапії ХМАПО, Харків, 10 жовтня 2012 р. – Харків, 2012. – Т. 1: Проблеми організації, управління, маркетингу санаторно-курортних послуг, актуальні питання курортології, фізіотерапії та медичної реабілітації. – С. 59–60.
Короткий огляд (реферат): щоб більш ефективно просувати будь-яку медичну послугу на ринку, повинні дотримуватися умови підвищення конкурентноздатності медичної організації, а саме бажання постійного зростання, оріентація на результат, інноваційна політика.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/989
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
використання маркетингу в смстемі охорони здоров'я.doc27,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.